מחסן עץ לגינה- כל המידע

November 29 2022doritr

אחת הבעיות שלא מעט אנשים נתקלים בהם ברמה היומיומית היא עודף של חפצים בביתם ובגינת ביתם מצד אחד ומצד שני, מחסור במקומות אחסון. אחת הפתרונות הנפוצים וכן הפופולאריים ביותר הוא פשוט לבנות מחסן מעץ. מחסן זה יכול להוות את הפתרון האולטימטיבי אשר באמצעותו ניתן לקבל מענה לצרכים שונים ומגוונים.

מחסן עץ- למה הוא יכול לשמש?

אם אתם חושבים על מחסנים לגינה העשויים מעץ ואתם תוהים למה הם יכולים לשמש אתכם, הנה כמה מהשימושים של המחסנים הללו:

ראשית כל, הם משמשים עבור פתרונות אחסון של חפצים שאין בהם שימוש כרגע, אך אולי תזדקקו להם בעתיד לרבות: מיטת תינוק, רדיאטור ועוד. ניתן לאחסן בהם את כל כלי העבודה שלכם לגינה. מעבר לזה, ניתן לייעד את המחסנים הללו עבור משרדים ביתיים. לא פעם אין מקום בבית בכדי להקים קליניקה או משרד לצורך עבודה ומחסן עץ בגינה מהווה את הפתרון המושלם לחדר זה. ניתן להפוך את המחסן המדובר לסטודיו לאמנים העוסקים בעיצוב או מלאכות כפיים שונות וחייבים תמיד מרחב שהם יכולים לעבוד בו ללא תשלום נוסף על שכר דירה.

כמו כן, המחסן יכול לשמש יחידת מגורים זמנית קטנה עבור בן משפחה אשר זקוק לפרטיות. כמובן שעבור הצורך המדובר המחסן ידרוש תשתיות מתאימות ובידוד הולם.

ממה בנוי מחסן גינה מעץ?

סוג העץ המומלץ ביותר עבור בניית מחסנים מעץ הוא עץ אורן ורוב מחסני העץ אכן בנויים מעץ זה. מדובר על עץ רך ונוח לעבודה אשר מחיר שלו איננו גבוה ביחס לסוגי עץ אחרים. מראה עץ האורן הוא בהיר אך ניתן לצבוע אותו בגוונים שונים. חשוב מאוד לדאוג שיהיה מדובר בעץ מחוטא ומהוקצע והסיבה לכך היא שעץ שאיננו מהוקצע עלול להכיל קוצים ושבבים שיכולים לפצוע. עת מחוטא נדרש בכדי לשמור עליו מפני כרסום על ידי מזיקים שונים.

חשוב לדעת כי גודל סטנדרטי של מחסן עץ יהיה 2 מטרים על 3 וניתן למצוא גדלים שונים של קורות עץ אשר מהם בונים מחסני עץ כאשר ההבדלים העיקריים יהיו בעלות ובנראות.

גודל סטנדרטי של מחסן עץ הוא 2 מטרים על 3, וישנם כמו גדלים שונים של קורות עץ מהן בונים מחסני עץ, ההבדלים העיקריים הם בעלות ובנראות. שלושת הגדלים הנפוצים הם:

כיצד בונים מחסן עץ לגינה?

חשוב לדעת כי לא ניתן לבצע בנייה מעץ של מחסן על האדמה עצמה ועל כן, בעלי המקצוע העוסקים בבניית המחסן המדובר ידרשו שתהיה רצפת בטון מפולסת במקום אשר עליה תהיה אפשרות לבנות את המחסן. הבטון המפולס צריף להיות בעובי של 10 עד 15 ס”מ. הבנייה עצמה תתחיל בהקמה של מסגרת עץ כאשר עליה מעמיד איש המקצוע קונסטרוקציה מעץ וכן יוצר חיזוקים. לאחר שהקונסטרוקציה עומדת מצפים אותה בקורות עץ כאשר השלב הבא הוא לבנות את הגג מהחומר שבו בחר הלקוח. בשלב הסופי מגיע שלב הצבע. העבודה כולה תדרוש בין יום וחצי ליומיים.

בין אם החלטתם ללכת על מחסן אוורסט לגינה שלכם ובין אם החלטתם ללכת על מחסן עץ, חשוב שתבחרו בחברה הטובה ביותר בתחום מחסנים לגינה לקנות ממנה את המחסן.

 

Share: